Конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну | 27.01.21
MRM і USAID запустили третій конкурс соціально вагомого контенту про Україну Pitch UA 3. Учасники пітчингу для своїх проєктів можуть обрати будь-яку з чотирьох тем. Переможців оголосять 29 квітня 2021 року.
Консалтингова компанія Media Resources Management (MRM ) за підтримки USAID та сприяння Міністерства культура та інформаційної політики України оголосила третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про Україну Pitch UA.
Серед переможців попередніх пітчингів – тревел-проєкт «Борщ» з кухарем Євгеном Клопотенком у ролі ведучого та серіал «І будуть люди», який вийшов на каналі СТБ у вересні цього року. Обидва проєкти виробляв Film.ua, і саме їх організатори поставили в приклад на онлайн-відкритті третього пітчингу, адже лише одна тільки перша серія «І будуть люди» має понад мільйон переглядів у YouTube, а автори документальної стрічки «Борщ» після успішної прем’єри борються за те, аби страву визнали культурною спадщиною України.
У нинішньому, третьому, конкурсі є кілька відмінностей від попередніх. Перша і найбільша – він проходить в рамках нового проєкту USAID Transformation Communications Activity (ТСА), який презентували разом із запуском конкурсу 16 грудня. Двома попередніми пітчингами разом із MRM займався проект міжнародної технічної допомоги «Українська ініціатива міцнення громадської довіри» UCBI , частина команди якого тепер перейшла в ТСА.
Основна мета нового проєкту – побудова партнерства та ефективної комунікації між урядом України, креативним сектором та громадянським суспільством для зміцнення української демократії за допомогою інноваційних комунікаційних ініціатив. Pitch UA стане одним із основних напрямків роботи ТСА. Про це розповіла заступниця керівника і контент директорка TCA Віра Костенко-Кузнєцова.
Pitch UA вигідно відрізняється від решти пітчингів, до яких ми звикли, тим, що проєкти проходять не лише презентацію перед експертами, а й скрипт-докторинг – тобто автори, які вийшли до другого туру, допрацьовують та корегують свої ідеї разом із міжнародними і вітчизняними експертами.
До участі в конкурсі приймаються серіали, документальні проєкти, телешоу, анімація, фільми, соціальна реклама, вебсеріали, кросплатформенні проєкти на стадії ідеї, розробки або виробництва. Продюсери можуть претендувати як на часткове фінансування всього проєкту, так і на повне фінансування девелопменту (розробки), включно з виробництвом пілотного епізоду серіалу чи шоу.
Теми третього Pitch UA:
- Я відчуваю зміни: реформуючи Україну.
- Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності.
- Медіа мають значення.
- Російськомовний контент: з’єднати роз’єднане.
Джерело: Pitch UA